SingularLogic Galaxy CRM Base
ΚΩΔ. 4001
SingularLogic galaxy crm base Διαχείριση επαφών
Η εφαρμογή singularlogic galaxy crm παρακολουθεί όλα τα στοιχεία των επαφών είτε είναι λογαριασμοί – εταιρίες είτε φυσικά πρόσωπα είτε υποκαταστήματα.
Επιπλέον μπορεί να έχουν σχέση πελάτη, προμηθευτή, συνεργάτη, είτε εργαζόμενου στην εταιρία, είτε απλά να είναι υποψήφιος πελάτης.
Πολύ σημαντική είναι επίσης η σχέση μεταξύ των επαφών, όπου σε μία εταιρία αναφέρονται τα φυσικά πρόσωπα επικοινωνίας και η θέση τους στην επιχείρηση καθώς και τα υποκαταστήματά της.
Επιπλέον στα φυσικά πρόσωπα, μπορούν να οριστούν προσωπικές (πχ πατέρας – υιός) ή άλλες σχέσεις.
Σημειώνεται ότι μία επαφή μπορεί να συσχετίζεται με πολλούς λογαριασμούς όπως πχ. ένας λογιστής που προσφέρει τις υπηρεσίες του σε πολλές εταιρίες.
Advanced Security από την SingularLogic
H SingularLogic επενδύει σταθερά στην εξέλιξη των προϊόντων λογισμικού που διαθέτει, στοχεύοντας στο συνεχή εκσυγχρονισμό τους και στη βελτιστοποίηση της λειτουργίας των επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, οι νέες εκδόσεις των προϊόντων λογισμικού της SingularLogic ενισχύονται με το υποσύστημα Advanced Security, το οποίο θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν καλύτερα και ευκολότερα τις αλλαγές που επιφέρει ο Κανονισμός GDPR.
Διαχείριση Πόρων
Το CRM συμμετέχει και στην ενδοεταιρική οργάνωση.
Δίνει την δυνατότητα εισαγωγής του οργανογράμματος της επιχείρησης, με επιπλέον δυνατότητες ανάθεσης εργασιών σε υφισταμένους, πρόσκληση σε ραντεβού, εύρεση διαθεσιμότητας υπαλλήλων ή εξοπλισμού κλπ.
Σύστημα ασφαλείας
Στην σύγχρονη επιχείρηση υπάρχουν διακριτοί ρόλοι με διαφορετικά καθήκοντα και δικαιώματα.
Το CRM προσφέρει ένα εξελιγμένο σύστημα ασφαλείας, βασισμένο στο οργανόγραμμα της εταιρίας αλλά και στους διαφορετικούς ρόλους που μπορεί να υπάρχουν σε κάποιο τμήμα – διεύθυνση
Κοινές δραστηριότητες
Δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης της επικοινωνίας είτε τηλεφωνικής ή προσωπικής (ραντεβού) είτε με άλλο τρόπο, καθώς και τα αποτελέσματα αυτής.
Μαζικές δραστηριότητες – Καμπάνιες
Όταν μία ενέργεια αφορά παραπάνω από μία επαφή πχ. στα πλαίσια μιας διαφημιστικής καμπάνιας, τότε χρησιμοποιούνται οι μαζικές δραστηριότητες.
Δημιουργία εκστρατείας- καμπάνιας με τμηματοποίηση των πελατών (λίστες).
Πχ. μπορούμε να φτιάξουμε μια λίστα πελατών με αυτούς μόνο που έχουν το προϊόν τάδε και να συνδέσουμε καμπάνια προώθησης συμπληρωματικού προϊόντος, έτσι ώστε μόνο σε αυτούς να στείλουμε σχετικό SMS.
Επιπλέον δυνατότητες που προσφέρει το πρόγραμμα:
Συγχρονισμός με MS-Outlook
Δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες, να συγχρονίσουν τα στοιχεία που έχουν στον προσωπικό τους υπολογιστή με αυτά του CRM.
Εισαγωγή – μεταβολή ραντεβού, επαφών, εργασιών (tasks).
Δυνατότητα ανάθεσης των παραπάνω σε υπάλληλο. Πχ. εισερχόμενο email για υποστήριξη να ανατεθεί σε υπάλληλο για να το εξυπηρετήσει.
Telemarketing
Workflows
Κάποιες διαδικασίες μπορούν να περιλαμβάνουν ένα σύνολο ενεργειών οι οποίες να εμπλέκουν και διαφορετικούς ενδιαφερόμενους, όπως πχ. μία αίτηση αδείας ακολουθεί μία ροή εγκρίσεων πριν φτάσει στο τμήμα προσωπικού.
Help Desk
Η υποστήριξη της μετά την πώληση σχέσης με τους πελάτες είναι ένα σημαντικό βήμα για την εξασφάλιση της πιστότητας των πελατών και την εδραίωση του καλού ονόματος της εταιρίας