galaxy crm διαχείριση πελατών με την υποστήριξη της singularlogic
Το Σύστημα Διαχείρισης Σχέσεων με πελάτες (CRM) που οργανώνει, παρακολουθεί,
διαχειρίζεται και βελτιστοποιεί τις σχέσεις κάθε επιχείρησης με τους πελάτες της.
Σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο στην πιο σύγχρονη τεχνολογία Galaxy από την
SingularLogic, αποτελεί την εγγύηση που θα οδηγήσει την επιχείρηση που το επιλέγει στο
μέλλον.
- Έξυπνος συγχρονισμός με το MSOutlook
- Δυνατότητα σχεδιασμού ροής δραστηριοτήτων (workflows) σε πολλά επίπεδα με πολλούς εγκριτές και αποδέκτες
- Προσφέρει δυνατότητα παρακολούθησης του κύκλου πώλησης, από την αρχική εκδήλωση ενδιαφέροντος μέχρι την δημιουργία προσφοράς στην εφαρμογή Εμπορικής Διαχείρισης
- Πολλαπλός συσχετισμός επαφών με επιχειρήσεις (πχ. ένας λογιστής που προσφέρει τις υπηρεσίες του σε πολλές εταιρίες)
- Δημιουργία μαζικών δραστηριοτήτων, που αφορούν καμπάνια και μαζική αποστολή προσωποποιημένων Ε mails, SMS, επιστολών, fax
- Δείκτες (KPI’s), όπως ενδεικτικά: ανοικτές ευκαιρίες πώλησης, κερδισμένες/χαμένες ευκαιρίες για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κ.ά.
- Ενσωματώνει και παρακολουθεί την οργανωτική δομή της επιχείρησης προσφέροντας τη δυνατότητα ανάθεσης εργασιών σε συγκεκριμένα άτομα βάσει ρόλου και θέσης στο οργανόγραμμα, πρόσκληση σε ραντεβού, εύρεση διαθεσιμότητας υπαλλήλων ή εξοπλισμού κ.τ.λ.
- Διαθέτει ένα εξελιγμένο σύστημα ασφαλείας, βασισμένο στο οργανόγραμμα της εταιρίας αλλά και στους διαφορετικούς ρόλους που μπορεί να υπάρχουν σε κάποιο τμήμα – διεύθυνση
Το galaxy crm περιλαμβάνει επιπλέον και τα ακόλουθα
-
- Διαχείριση επαφών
- Διαχείριση πόρων
- Κοινές δραστηριότητες
- Μαζικές δραστηριότητες
- Ευκαιρίες πώλησης
- Εξοδολόγια
- Ροές εγκρίσεων
- Συγχρονισμό με MS-Outlook
- Telemarketing
- Workflows
- Help Desk
- Ανταγωνισμός
- Έργα- εργασίες
- Συμβόλαια Συντήρησης
- Exhibitions – conferences
- Retail campaigns
- Loyalty shcemes
- Outsourcing telemarketing
- Timesheet
Advanced Security από την SingularLogic
H SingularLogic επενδύει σταθερά στην εξέλιξη των προϊόντων λογισμικού που διαθέτει,
στοχεύοντας στο συνεχή εκσυγχρονισμό τους και στη βελτιστοποίηση της λειτουργίας των
επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, οι νέες εκδόσεις των προϊόντων λογισμικού της
SingularLogic ενισχύονται με το υποσύστημα Advanced Security, το οποίο θα βοηθήσει
τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν καλύτερα και ευκολότερα τις αλλαγές που επιφέρει ο
Κανονισμός GDPR.