Το qzone pos με την υποστήριξη της Info-quest είναι η πιο ολοκληρωμένη, προσιτή και εύκολη στη χρήση εφαρμογή που φέρνει τη δύναμη του Internet στα χέρια του ελεύθερου επαγγελματία.
qzone pos το άμεσο εργαλείο για τον επιχειρηματία
Το εργαλείο qzone pos, από την μικρή επιχείρηση με ένα ταμείο, μέχρι το δίκτυο καταστημάτων με πολλές αποθήκες που συνδυάζουν φυσική και ηλεκτρονική παρουσία καθώς είναι πλήρως προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της Ελληνικής αγοράς.
Χρησιμοποιείται σήμερα από περισσότερες των 100.000 επιτυχημένων επιχειρήσεων και 300.000 ενεργών χρηστών σε όλον τον κόσμο.
Το Qzone cloud προσφέρεται στην χαμηλότερη τιμή της αγοράς και αποτελεί την ψηφιακή ταμειακή μηχανή σου με δυνατότητες και εργαλεία που στερούνται οι παραδοσιακές εφαρμογές.
Παρέχοντας τη δυνατότητα κεντρικής διαχείρισης πολλαπλών καταστημάτων (multistore) και πολλαπλών καναλιών πώλησης (Omni channel) συνδυάζοντας online & offline πωλήσεις.
Το QZone cloud by infoquest καλύπτει όλες τις προδιαγραφές για ένα κεντρικοποιημένο σύστημα, παρέχοντας πολλαπλά πλεονεκτήματα:
- Δεν έχει απαιτήσεις Εγκατάστασης
- Είναι προσβάσιμο από παντού
- Είναι πολύ απλό και φιλικό στη χρήση
- Υποστηρίζει την κεντρική διαχείριση αποθήκης
- Παρέχει δυνατότητες διαχείρισης πελατών
- Παρέχει πλήθος αναφορών – reporting
- Διαχειρίζεται τις Προμήθειες Πωλήσεων
- Qzone Pos
- Qzone backoffice
- Qzone books
Με λειτουργίες ταμείου (POS), Εμπορικής Διαχείρισης, Λογιστικής & Επιβράβευσης πελατών για ένα ή περισσότερα εμπορικά καταστήματα, το QZone αποτελεί σήμερα την πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα της αγοράς.
Να γνωρίζει ότι η εφαρμογή που διαθέτει, μπορεί να τον υποστηρίξει, όσο η επιχείρησή του μεγαλώνει και επεκτείνεται, με περισσότερα καταστήματα και υπαλλήλους, on-line ή στο εξωτερικό.
Αρκούν μόνο μερικά clicks, χωρίς καθυστερήσεις ή κρυφά κόστη.